fbpx
Joogaõpetaja Riina2022-04-10T22:27:21+03:00

Liikumisnõustaja Riina

REGISTREERU

Liikumisnõustaja Riina

REGISTREERU
Pärast teise lapse sündi avastasin kui palju on neid teemasid, millest naistega ja naistele ei räägita seoses keha muutustega ajas. Naise keha läbib elu jooksul palju erinevaid vahepeatusi, eriti laste saamisega seoses. Rasedus ja sünnitus on keha muutuste kiirendi, mis tekitab paljudele tunde, justkui see keha pole enam väärtuslik ja see, mis peaks ja võiks olla.
Kolmanda lapse sünni järel otsustasin Lauren Ohayon (Restore Your Core® liikumisõpetuse looja) käe all liikumisnõustajaks õppida, et aidata naisi, kellel on aja jooksul probleemsed muutused kehas tekkinud (diastaas, vaagnapõhjaprobleemid nagu nt inkontinents e lekkimine, vaagnaorganite allavaje, selja-, puusa- ja vaagnavalud).
Viimase raseduse ajal ja neljanda lapse sünni järel olen juhendanud Restore Your Core® põhialuste kursuseid, viinud läbi liikumistunde nii beebiootel kui sünnitanud naistele ja täiendanud ennast erinevatel täiendkoolitustel. Suurimaks võiduks viimaste aastate teekonnal pean seda, et liikumine on saanud harjumuseks ja igapäeva elu osaks. Usun, et muutused on võimalikud ja soovin naisi sellel teel toetada.
Restore Your Core® liikumisõpetusel põhinevad treeningud
Restore Your Core ehk RYC® on põhjalik vaagnapõhja- ja süvalihaste toimimise taastamise ning tugevdamise treeningprogramm igas vanuses naistele. Igas treeningus tegeleme kogu keha kaasavate joogal ja Pilatesel põhinevate ning biomehaanika põhimõtteid arvestavate harjutustega. Harjutused on mitmekülgsed, kaasavad kogu keha ja aitavad parandada liikumisharjumusi, et seeläbi ennast igapäevaselt paremini tunda.
RYC® põhinevad treeningud on mõeldud naistele, kellel
– on sünnitusest möödunud vähemalt 8 nädalat ja sünnitusjärgses kontrollis lubati treeningutega alustada – alusta teadlikult
– on lapsed juba suured, soovid keha eest hoolt kanda, aga ei oska kuskilt alustada
– on praegu või on olnud järgmisi probleeme: uriinilekked, vaagnaorganite allavaje, sünnitusjärgsed seljavalud, diastaas (kõhu sirglihase lahknemine), nõrk kehatüvi, nõrgad vaagnapõhjalihased, valulik vahekord, valud puusades, põlvedes
– on soov keha sünnituseks ja sünnitusjärgseks ajaks paremini ette valmistada
– on soov teatud eesmärkideni jõuda, kuid seniste treeningutega pole neid saavutanud
Kõikides tundides tegeleme sellega, et
– õppida paremat kehatunnetust ja tunda ennast tugevamalt
– saada head harjumused ja soovitused, kuidas tõhusalt ja järjepidevalt treenida
– märgata mustreid, mis takistavad raseduse ja sünnituse järel tekkinud probleemidel laheneda
– saada teada, millised on õiged ja valed harjutused, kuidas neil vahet teha ja kuidas harjutusi selliselt teha, et neist rohkem kasu oleks
– saada mõnusa enesetunde igaks päevaks
– muutuda oma kehas enesekindlamaks ja osata julgemalt sobivaid liikumisviise valida
– avastada, et treenimine ei pea olema igav sadade ühetaoliste korduste vohmimine vaid võib olla põnev ja mitmekülgne liikumine
KIRJUTA MULLE: kiri@riinaarund.com
Pärast teise lapse sündi avastasin kui palju on neid teemasid, millest naistega ja naistele ei räägita seoses keha muutustega ajas. Naise keha läbib elu jooksul palju erinevaid vahepeatusi, eriti laste saamisega seoses. Rasedus ja sünnitus on keha muutuste kiirendi, mis tekitab paljudele tunde, justkui see keha pole enam väärtuslik ja see, mis peaks ja võiks olla.
Kolmanda lapse sünni järel otsustasin Lauren Ohayon (Restore Your Core® liikumisõpetuse looja) käe all liikumisnõustajaks õppida, et aidata naisi, kellel on aja jooksul probleemsed muutused kehas tekkinud (diastaas, vaagnapõhjaprobleemid nagu nt inkontinents e lekkimine, vaagnaorganite allavaje, selja-, puusa- ja vaagnavalud).
Viimase raseduse ajal ja neljanda lapse sünni järel olen juhendanud Restore Your Core® põhialuste kursuseid, viinud läbi liikumistunde nii beebiootel kui sünnitanud naistele ja täiendanud ennast erinevatel täiendkoolitustel. Suurimaks võiduks viimaste aastate teekonnal pean seda, et liikumine on saanud harjumuseks ja igapäeva elu osaks. Usun, et muutused on võimalikud ja soovin naisi sellel teel toetada.
Restore Your Core® liikumisõpetusel põhinevad treeningud
Restore Your Core ehk RYC® on põhjalik vaagnapõhja- ja süvalihaste toimimise taastamise ning tugevdamise treeningprogramm igas vanuses naistele. Igas treeningus tegeleme kogu keha kaasavate joogal ja Pilatesel põhinevate ning biomehaanika põhimõtteid arvestavate harjutustega. Harjutused on mitmekülgsed, kaasavad kogu keha ja aitavad parandada liikumisharjumusi, et seeläbi ennast igapäevaselt paremini tunda.
RYC® põhinevad treeningud on mõeldud naistele, kellel
– on sünnitusest möödunud vähemalt 8 nädalat ja sünnitusjärgses kontrollis lubati treeningutega alustada – alusta teadlikult
– on lapsed juba suured, soovid keha eest hoolt kanda, aga ei oska kuskilt alustada
– on praegu või on olnud järgmisi probleeme: uriinilekked, vaagnaorganite allavaje, sünnitusjärgsed seljavalud, diastaas (kõhu sirglihase lahknemine), nõrk kehatüvi, nõrgad vaagnapõhjalihased, valulik vahekord, valud puusades, põlvedes
– on soov keha sünnituseks ja sünnitusjärgseks ajaks paremini ette valmistada
– on soov teatud eesmärkideni jõuda, kuid seniste treeningutega pole neid saavutanud
Kõikides tundides tegeleme sellega, et
– õppida paremat kehatunnetust ja tunda ennast tugevamalt
– saada head harjumused ja soovitused, kuidas tõhusalt ja järjepidevalt treenida
– märgata mustreid, mis takistavad raseduse ja sünnituse järel tekkinud probleemidel laheneda
– saada teada, millised on õiged ja valed harjutused, kuidas neil vahet teha ja kuidas harjutusi selliselt teha, et neist rohkem kasu oleks
– saada mõnusa enesetunde igaks päevaks
– muutuda oma kehas enesekindlamaks ja osata julgemalt sobivaid liikumisviise valida
– avastada, et treenimine ei pea olema igav sadade ühetaoliste korduste vohmimine vaid võib olla põnev ja mitmekülgne liikumine
KIRJUTA MULLE: kiri@riinaarund.com

Järgmised jooga grupitunnid:

Järgmised jooga grupitunnid:

ARTIKLID  & LOOD

LOE BLOGI SIIN

Title

Go to Top